Orasul meu e o poezie…

Intotdeauna mi-a placut agitatia orasului….exceptand faptul ca era sa fiu calcat de masina de vreo 20 de ori,chiar in fata blocului meu,in rest totul mi se pare de poveste…Ador noul Mall(daramate-ai),ador acel complex Cozia,unde te asteapta cu aceeasi caldura,femeia aia de la doi de vinde ate si tot felul de chestii care-i folosesc numai bunicii…Iubesc arhitectura cladirii care este in stil ne(o)ghiobic…Ador faptul ca la parter poti oricand sa-ti spargi capul pe gresia ai alunecoasa…Aceleasi mutre plictisite,obosite…fumate,expirate…Si tipa aia de la tutungerie…care saraca(nu e admis asa ceva) nu a auzit in viata ei de B.F.-uri.Cred ca ea,saraca…nu a auzit nici de harte igienica…Mai e un loc,la fel de placut…Piata Mare…Frumos loc…cand trec prin el ma izbeste un miros de mici…atat de imbietor si primitor…carciumioare gata sa te unga la sufletel…betii nocturne….viata josnica de mancator de afumaturi…standuri cu muzica populara „Oltenia Star”,chipul lui Fuego zambind oaches la vreo trecatoare,manele cu versuri creepy ce rasuna dintr-un sistem pe care se afla un abtibild de la gumele de mestecat cu Beverly Hills 90210, de acum 10 ani,niste frizerii ramase de pe vremea lui Ceausescu…care stiu sa faca decat un singur tip de tunsoare…”Vreau sa ma tundeti aici asa…mai scurt,acolo mai lung…-Imi pare rau….stiu sa tund decat bros…-E bine si asa – S-a facut”…Eh..m-am dus si eu sa-mi fac o tunsoare…p`acolo…nu stiu unde mi-a fost capul…in fine…m-am dus cu o poza…era o frizura mai trendy asa…si acele tovarase se amuzau copios,zicand ca asta este frizura fotbalistului aluia nebun…ma rog nu stiu la ce se referea…apoi am dat peste un salon misogin,unde traieste un „hair-stylist”,saracu…dus cu pluta…mi-a zis ca tunde numai fete…Imi venea sa-i zic:”Auzi ma,coropisnito…zi ma ca sunt fata si acu tre sa-mi faci o tunsoare de baiat”…ma rog…si mai mergi putin si dai de o cofetarie…unde cafeau e 10 mii de lei..ieftin…ultra ieftin…acolo ma duc eu mereu…suntem deja „clienti fideli”…

0 Responses to “Orasul meu e o poezie…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Dodeskaden

Ce-ati facut cu nebunii din gari ? Macar ei n-aveau limba de cirpa. Saci cu piine,sudoare,tigari si tacerea complice si tirfa. I-au cam tras spre polul lor cald institutele de binefacere ? Le-au extras de sub teasta smarald, i-au papat chiar în faza de coacere ? Om-vagon, bou vagon, palid tren cu baloturi de sila si ura. Sint copilul din Dodeskaden cu ziare aprinse în gura.

Arhive

Top Clicks

  • Niciunul

Contact

mail : mircea@metronom.ro mircea.ioan@gmail.com
profm live

