Esti o vedeta…putin cam piperata…dar nu pretul conteaza…ci modul de plata

Cei care ma cunosc…stiu ca am contacte diverse si perverse cu diferite posturi locale(de rahat toata tarasenia asta)…in fine..nu asta conteaza…Perverselor…n-am sa stau niciodata cu fundul in fata camerei…asa ca nu mai discutati…ma rog…eram in pauza publicitara la o emisiune in direct de pe Etalon Tv(post local in orasul meu…pentru necunoscatori) si ma duc si eu ca tot omul la baie…si…stiti si voi…ca trebuie sa te speli…eh bine…cei de acolo auzisera si ei de uscator de maini…dar saracii nu prea il foloseau…am avut surpriza ca atunci cand apas pe buton sa iasa o musca de acolo…frumos…cred ca in gandul ei…mi-a multumit ca am scapat-o…cred ca statea acolo de secole…

0 Responses to “Esti o vedeta…putin cam piperata…dar nu pretul conteaza…ci modul de plata”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Dodeskaden

Ce-ati facut cu nebunii din gari ? Macar ei n-aveau limba de cirpa. Saci cu piine,sudoare,tigari si tacerea complice si tirfa. I-au cam tras spre polul lor cald institutele de binefacere ? Le-au extras de sub teasta smarald, i-au papat chiar în faza de coacere ? Om-vagon, bou vagon, palid tren cu baloturi de sila si ura. Sint copilul din Dodeskaden cu ziare aprinse în gura.

Arhive

Top Clicks

  • Niciunul

Contact

mail : mircea@metronom.ro mircea.ioan@gmail.com
profm live

