Brânza…ori Povestea Зщксгдгш Сг Здуеу

Another…day…stiti voi..melodia lu` tanti Madonna..eh…citind amintiri…astazi..am dat peste ceva…ce am scris eu de mult timp…sper sa va placa:

Pustiu

S-a pustiit si apa de atat somn,
incat si mi-e mi-au secat toate dorintele.
Si valurile se izbesc mai domol,
Incet si multe …suferintele.

Nimic nu mai e din trup
Si sufletul e…o galeata goala
din care nimicul se tot adapa…
Cu nimic!

Cu nimic nu imi e mai presus cerul
Caci eu sunt o bucata rupta din
Strafundurile lui;
Unde totul este atat de gol
Si aerul iti taie fata pentru ca este sec
Si pustiu de apa,pustiu de el,
Pustiu de iubirea ce i-o port,
Un mic calendar fara pagini…

0 Responses to “Brânza…ori Povestea Зщксгдгш Сг Здуеу”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Dodeskaden

Ce-ati facut cu nebunii din gari ? Macar ei n-aveau limba de cirpa. Saci cu piine,sudoare,tigari si tacerea complice si tirfa. I-au cam tras spre polul lor cald institutele de binefacere ? Le-au extras de sub teasta smarald, i-au papat chiar în faza de coacere ? Om-vagon, bou vagon, palid tren cu baloturi de sila si ura. Sint copilul din Dodeskaden cu ziare aprinse în gura.

Arhive

Top Clicks

  • Niciunul

Contact

mail : mircea@metronom.ro mircea.ioan@gmail.com
profm live

